sobota, 25 marca 2017

XVI MARSZ DLA ŻYCIA

Po raz szesnasty mieszkańcy Chojnic i okolic mieli okazję zamanifestować swoje poparcie dla życia.
Gościem specjalnym i uczestnikiem marszu był prof. Bogdan Chazan. Znany obrońca życia ludzkiego od poczęcia do naturalnej śmierci. Przed nabożeństwem pokutnym wygłosił krótki wykład nakreślając sytuację w Polsce i Europie w związku z zabijaniem dzieci nienarodzonych.
 Po tym wystąpieniu i nabożeństwie odbyła się duchowa adopcja dzieci nienarodzonych, a zagrożonych śmiercią przez aborcję. Po niej ruszył Marsz dla Życia. Uczestniczyło w nim ok. 400 osób. Przeszedł on ulicami Chojnic w skupieniu z modlitwą różańcową i śpiewem pieśni maryjnych na ustach. Marsz zakończył się w kościele Zwiastowania Najświętszej Maryi Panny Mszą św. odpustową, w której udział wzięli uczestnicy marszu z profesorem Chazanem na czele. Eucharystii przewodniczył ks. dr Janusz Chyła, który wygłosił homilię. Jej przesłanie można zamknąć w słowach "Pozwólcie, by Chrystus narodził się również w 2017 roku."
Po mszy w podziemiach kościoła gimnazjalnego odbył się kolejny wykład prof. Chazana na temat skutków antykoncepcji hormonalnej.






































2 komentarze:

  1. Po co ten blog gościu jeżeli nie zamieszczasz żadnych wpisów które krytykują takie marsze i negatywny stosunek kościoła do "in vitro"! Brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanowny "Anonimowy", ja osobiście, gdy coś komentuję, to się pod tym podpisuję pełnym imieniem i nazwiskiem. Czytając powyższy wpis wnioskuję "Anonimowy", że w pana/pani przypadku brak jest szacunku do drugiej osoby. "Gościem" jestem tam, gdzie mnie zaproszą. Pragnę również zauważyć, że jest to mój blog i co w nim publikuję i jakie komentarze zamieszczam, to moja suwerenna decyzja. Jeśli się komuś mój blog nie podoba, to nie musi tu wchodzić.
    Pozdrawiam i życzę odwagi, by podpisywać to, co się komentuje lub zamieszcza na stronach internetowych.

    OdpowiedzUsuń